Wednesday, January 12, 2011

2011

naik semester ini aku jadi senior la kan. semakin naik tahap kesibukan aku semester ini. akan ku usaha sedaya upaya aku  untuk menguatkan lagi mana yang aku lemah. masih terdaapat bnyak lagi kelemahan yang ku harus perbaiki. iya. saban2 tahun slalu untuk menjadi yang elok.. tengah usaha.. doakan jelah...

naik semester baru aku ditempatkan ke kolej baru. cam apartmen. tapi cam ape ntah rules. cam kem tentera. hurm. nak wat camne . lam dunia kalu x de rules punah la. sabar je lah. tapi jangan la rule tuh cam menyusahkan student cam aku nie. ape sangat la suare aku untuk di dengar oleh pihak kolej. tak pasal - pasal kang kene saman.

anyway minggu ni minggu saman menyaman berlangsung kat kolej kediaman aku. saman mana - mana student 2010/2011 yang membawa kereta. yang masih lagi meletak kereta dalam kawasan parking kolej. hurm. ape da. sian student yang bawa kete jauh -jauh nak suh hantar semula.. cammana nak wat urusan rasmi ngan tak rasmi nnti. contoh kalu emergency nk ambik hantar kawan sakit ka. beli ubat ka. ambik kawan ka. banyak lagi urusan tak rasmi. masing  masing boleh fikir . tapi rule tetap rule. apa boleh wat kan. tapi aku yakin setiap masalah daapt diselesaikan dengan menang -menang. at least dengar la suara kami nie. tak da la nak berteriak lam fb je kami -kami org ni... hurmm. rule tetap rule. hehe.. iya iya.. 

itu permasalahan yang berlaku sekarang di kolej kediaman ku. aku mabye tak terlibat , sebab aku tak membawa kenderaan... tak ade kereta untuk di bawa kesini. tapi kesian kat kawan - kawan yang lain.
sekarang pembelajaran sudah berlangsung. tapi ptptn masih tidak masuk lagi. iya.. sabar je lah. ptptn tengah usaha untuk meringankan beban - beban student. trima kasih cik ptptn . jangan lewat sangat dah la. ptptn sem lepas sudah mahu habis.. saya sudah berjimat jimat sem lepas. masuk la cepat sem ni agar saya dapat berjimat lagi.. hehe..

apa yang aku ingin beli sem ni? lam pale otak aku nak camera dslr nikon.. x kisah la. d3000, d70 d90. wah. aku semakin tabsub ngan kamera itu. aku cintakan kecantikan alam2, benda2. semua ciptaan. aku hanya ingin jadi pengambil gambar sahaja. bukan masukn semua kecantikan benda -benda dan ciptaan apa pon.. mahu jadi pengambil gambar yang kreatif saja. hee. amin.. itu hanya hobi la.. mane la tau nanti bley jadi satu kerjaya semasa tua or separuh masa..

nanti bersambung lah. ^__^


No comments:

Post a Comment

http://bit.ly/17xmDgK