Saturday, July 20, 2013

Aktiviti di sepanjang tahun 2013

Entry kali ni aku letak sebundle , sebab dah lama aku tak update berikutan kesibukan melampau dengan projek sarjana muda dan program2 luar yang daku terlibat.  tgk la.



ini semasa majlis perasmian karnival di kolej kediaman TDI .



pihak UTAG dan juga Putro Monggolo di jemput untuk mengadakan persembahan silat.


balik sahaja dari membuat persembahan terus ke galeri untuk menyambut tetamu dari wujud paranormal.
dimana mereka akan mengadakan kajian di kawasan tangjung laboh. untuk mengesan aktiviti paranormal.



 tetamu di sambut dengan mengadakan pertunjukan berjalan di atas bara oleh ahli Utag, parit raja




 kilang kain yang di tinggal kan..
kami mengusha2 tempat dahulu..
                                         nak tgk apa yang terjadi semasa pengambaran klik (sini)





ini program membersihkan masjid dan sekolah agama. anjuran kelab penyayang.











ini pula semasa majlis makan malam guru -guru silat melaka . di kediaman rasmi menteri besar melaka.
ramai guru2 yang hadir.  aku gi untuk makan jee. hahaha







ini pula aku pergi tanjung balau. memagar muzium. untuk pameran nanti










riadah di petang hari..



ini pula aktiviti mandi di gunung ledang kul 12.00am tau. hahaa sejuk











keesokannya aku ngan dak2 kelas pergi mandi di gunung ledang lagi. hahahahaha









seterusnya presentaion psm 2. hahaha




di majlis perkhawinan anak dato aziz kaprawi.






No comments:

Post a Comment

http://bit.ly/17xmDgK