Friday, March 7, 2014

Ntah la Tajuk ape die

alhamdulillah tamat la sudah aku dengan pengajian aku di uthm dalam program sarjana muda kejuruteraan awam dengan kepujian selama 3 thn setengah.. banyak yang terjadi, banyak benda yang aku kutip di sepanjang pengajian aku di parit raja ini. aku ingin mengucapkan terima kasih kepada kawan- kawan seperjuangan aku, kepada pensyarah2, guru2 cikgu2, dan yang paling aku berbanyak2 terima kasih ialah kepada IBU BAPA ku yang selalu memberi bantuan,sokongan,doa sehingga aku boleh ke tahap ini. tanpa mereka aku tidak kemana. mereka lah yang sentiasa membantu aku takkala aku susah. sekarang tiba masanya aku untuk membalas jasa kedua ibubapa aku.. walaupon kita semua tahu jasa Mak dan Ayah kita TAK TERBALAS!!!.. Iyaa.. TAK terbalas jasa mereka..  dan kita juga akan lalui juga sebagaimana mereka menjaga kita pabila kita ada anak sendiri nnti.

untuk langkah awal aku di alam pekerjaan aku mengikuti kursus Jr. Architect.  selama 3 bulan di Astec . ia adalah sebuah pusat kemahiran bertauliah. untuk kursus SKM senibina. walaupun aku ada sijil  Tek. Senibina. aku menyertai kursus itu adalah untuk aku mengasah balik skill2 aku di samping mencari ilmu baru dan juga mencari peluang pekerjaan. dan aku harapkan yang terbaik dari kursus yang aku sertai ini. segalanya ketentuan.. dan aku sentiasa akan terus berusaha untuk lebih baik untuk diri aku dan juga untuk membantu keluarga aku.

sudah hampir sebulan lebih aku di astec. Makin hari makin banyak kerja yang di berikan. aku harap dapat selesaikan dengan baik kesemua tugasan yang diberikan.

sedikit gambar aktiviti aku di astec.

ini program explorasi yang berlangsung di tasik y..  seronokk!!





















ini sahaja perkongsian aku pada post kali ini.

apa yang berlaku dan akan berlaku akan datang, perlu bersiap sedia untuk itu..
sekian.. :)


No comments:

Post a Comment

http://bit.ly/17xmDgK