Wednesday, March 16, 2011

Geng Bahulu Di fesbuk

Malam ni aku nk wat entry pasal satu group Family lah.. Family bahulu... di mana di cetuskan bermula dari Formspring. aku tak jelas sangat tentang sejarah penubuhan GBdFB ni. tapi aku di perkenalkan oleh Cik Bahulu. cik bahulu ni and the geng selalu bertanya kan soalan2 yang beribu ribu dah aku jawap. soklan rasmi, soklan x rasmi. semua soalannya sangat mencabar minda. iyaa.. mencabar minda. hehehe.
mereka adalah pelajar lepasan spm yang menunggu result spm. dan juga yang masih bersekolah. tapi seperti biasalah aku slalu menjawab soalan dengan sengalnya. ada juga yang serius. hehe. apa2 pon seronok juga melayan mereka takkala kepala tengah tensyen dengan study. dari aku duk pening pale menjawab soklan Hidraulik,Calculus,Mechanic structure, lab bagai tuh. aku meluangkan la masa untuk menjawap soalan2 yang seronok aku jawap. hehe..
     daripada situ la aku mengenali mereka. sehingga aku di jemput untuk memasuki group GBdFB ni. Tak tau  ada ramai gak yang join group ituh. woh.. mereka sangat happening.. haha. kami seperti keluarga di alam maya..
    di harap semua family di dalam GBdFB ini dapat mengeratkan ukhwah sesama kita ya.
^_______^    

No comments:

Post a Comment

http://bit.ly/17xmDgK