Tuesday, September 24, 2013

Undangan Perkahwinan


pada 21 aribulan aku dan team UTAG ada undangan muzik gamelan dan kuda kepang. di perkahwinan salah seorang anak kenalan pengerusi UTAG sendiri. aku tak tau nama.


ahli utag bahagian gamelan dan kuda kepang

pertubuhan silat sendeng johor bahru

sungguh ligat adik minion ni menari.. comeyy :)

dengan fahrin. tok bomoh hahaha

setelah tamat membuat persembahan. kami singgah ke galeri keris di tesco ape ntah.


ini kami singgah di angsana. tapi tak masuk pon sebab kat sebelah die, bank muamalat wat evant. dapat main paint ball. 2 set  menang woo. tarak mati.



dari jb gua balik untuk ke konsert anuar zain. tapi wa lambat la. so tak dapat join anuar.. adehh.. tiket je ado. tak masuk pon

 pic dari kawan2 ni. :P


keesokannya pulak ada jemputan di rumah orang kawin.. kawin ngan russia tuh.
rupe - rupenye abg kak kim yang kawin.. aku mane la tau. hahaahaha..
dari jauh die panggil " Awiez!!!!!!! ko team ni erk? " iya kak kim, jawapku dengan menyorok muke.

team warok putro monggolo..

aku mule2 nak elak dari dak2 ni. adei terjumpe gak.. jumpe kak zaty ngan geng2 usher uthm. hehe

bermain gong dengan kusyuk dan tawadukk



bergambar bersama pengantin. baru pahlawan pengantin hunuskan keris..
cayalah!!!


No comments:

Post a Comment

http://bit.ly/17xmDgK