Monday, May 9, 2011

buah hati aku ...

aku sekarang single. ya mmg aku single yelah sape nak kat aku ni kan. dah la kawan perempuan ramai. x de orang yang brani nak couple ngan aku. haha.. wut ever lah. ini aku ceritakan sedikit perihal kawan2 perempuan aku. berbaik2 lah dengan orang.. ^__^



yang atas ni. kawan baik aku kat rumah. merangkap, body guad, pembebel, penasihat, sume. norhafizah dan jessylina . kawan ku sejak di bangku sekolah. aku selalu lepak dan ngan dieorang. kat umah.. mak ayah dah kenal. suka dengan perangai mereka. membebel x abis2. cik norhafizah aku punya ibu semasa aku belajar di dungun. yang slalu menjaga ku.. waaa.. mmg baik.  beliau student uitm dungun. sekarang tahun akhir.  sayang mereka. jessy pula banyak celoteh. mungkin korang2 yang baru kenal akan nmpak mereka ini ayu saja. tapi mereka mmg banyak mulut. grr.  slalu tanye aku takkala masing2 berase tergugat. "Awie!!!! sapa lagi cantik?? Fiza ke jc??. dengan adil dan saksamanya aku menjawab.. korang mmg cantik looh.. ^__^



 yang ini namanya wan norul shuhada . kawan aku dari bangku sekolah.. slalu bergaduh dengan aku. hahaha.
beliau dahulunya amat garang. sekarang dah lemah lembut.. kott... hehe. beliau memang baik. caring. ape lagi erk (ngampu).. hahaha.. mangkuk ku..


ini pula adik kepadah wan norul shuhada.. namanya wan nurul hidayah . muda dari ku 2 tahun. baik. dan gila2 juga. sekarang melanjutkan pelajaran di new zealand. brape tahun ntah die kat sane. lupe dah aku.. smoge ketemu lagik.. nnti bawak balik ole2 yaa. hohoho..

 ini adalah Pat . atau name sebenar rafiqa binti zainal. beliau sangat baik. dan sengal juga. beliau telah terbang ke jeddah untuk mencari rezeki sebagai pramugari.. peh. jauh dah ko pergi pat. sekarang beliau berada di malaysia.dahulunye beliau seorang rokers kapak. ku pernah gelarkan die. si selekeh yang cantik .. sekarang beliau sudah cantik loo. banyak kenangan gila - gila bersama. (mase mude2). Pat!!! nanti jumpe la kita yaa


ni plak kawan baiknya si pat. adik ku yang jauh berada di serawak. aizza zarihan . baik , gile gak lah.. hahaha. beliau agak tegas. siyes.. nasi goreng beliau sgt sedap!!!! hehehehe. (mata ke atas tangan kedada). adik walaupon kitak duduk kat serawak. jangan lupak sama kamek ya.  rindu zaman mude2 kita. igt skang ko dah tue la. haha. smoge ketemu yaa. miss you lah. ^__^


 ini kawan aku semasa aku belajar di dungun. rindu akan mereka. kiri sekali tuh suliza , Ey , ngan atherah. mereka kawan baik. slalu lepak ngan dieorang. mereka sgt happening.. terutamanya budak belah kanan skali tuh athe.. aku slalu bergaduh ngan dia. tiap kali gaduh mulut die mesti akan mengomel ntah ape tah.. hahaha. rindu nak gaduh ngan kau la.. ey pula. baik.. iya ey baik dari ko athirah. hahaha.  sue pula.. ni jenis manje skit kot. euwww... kuat tido.. mate akan bengkak2.. mereka mmg cantik dan chomel (ngampu skit)  nnti jumpa ya bila aku balik kuantan. ^__^




yang ni plak.. nurul ayumie . anak pak sarip (bos) aku selitkan die skali pasal aku ade hutang ngan die . hutang blanje mc d je. hehehe. aku kenal die sejak kecik lagik. mase die masih hingus. adik kepada kawan baik aku nizam. slalu lepak umahnya tiap kali aku bali kuantan. dan. mmg tiap2 mlm la lepak umah die. familynya baik. dah cam family aku dah . dan yumie sgt garang.. awas.. jgn wat dak ni marah.. haukk nnti.. hoho. nnti abg blanje mc d yaa..


skang lak kawan yang aku slalu kluar bersama2 x kira siang malam. ade duwet. x de duwet. haha.. janji keluar. haha
 ni name die nurul izzati . panggil korea/koya. sekarang belajar di uitm s.a. kenalnya semasa ku bekerja di hotel hyatt. 3 thun lepas. sampai lah sekarang.mempunyai adik yang bungsu yg comel naufal name die. haha. kalu gi karoke slalu bawak lagu ziana zain.. pehhh.. woit nnti lepak yaa..


ni name die raizahana.. panggil reza.. comel la konon. luku kang. haha. bakal arkitek. insyallah. slalu menghantar aku bile aku nk balik johor. hohoho.. dah cam driver aku dah. bagus2. nnti aku blanje roti dangdut..

ni pula eny shafina a.k.a nicol ann david a.k.a bruno mars jr. .. aku panggil adik.  sgt peramah orgnya. kadang2 sengal ..beliau boleh bermain alat muzik. dan mempunyai lesung pipit yang comel.. hahaha.style la nnti kita jamming ya. oh lupe. jgn lupe ckp kat mak. blanje aku kat laksa shake lak yaa. hoho

ni pula kembar saliha dan sakinah. baik dan juga penyayang. hahaha. syg sgt adik2 ko tuh. mereka juga cantik (blanje makan nnti ya)  hahaha.. dan yang sorang lagi tuh che wan . yang comel.. konon laa.. hahaha. grrr..  beliau degil skit.. dan mudah menitiskan air mata.. tgk citer x brape nk sedih pon menangis.. oloh2.. hahahaha

ini lak yumie namedie. merangkap kamerawomen kami takkala kami hangout. haha beliau seperti nasha aziz.. org kata la. sangat baik. dan sengal jugak kadang kala. student uitm..melaka..beliau adalah usahawan. woh.. ape name produk tuh. aku lupe da..

ni lak liyana atikah.. baik.. sopan.. ape lagi erk. haha(ngampu) nnti wat makan ya kat umah rindu lak nk jumpe mama. hohoho..

ni nila namenye dak sekolah mane ntah x tau. slalu keluar dengan kerja sekolah x siap.. dan slalu kene bebel ngan aku. yeah. aku mmg suke bebel kat ko.. nnti balik aku bebel lagi ya. haha.



ni plak kawan2 perempuan kat uthm ni..

kiri.. intan liyana. dan effa a.k.a bby.. hek hek ( aku panggilnye bby sejak sem 1 semasa di poli lagi. sampai lah sekarang) mereka berdua mmg baik dan rapat ngan aku..ade sorang lagi kawannyw siti fairuzzini.. beliau belajat kat ump sekarang. sori kalu x dapat luangkan masa ngan korang ya. insyallah ade mase nnti kite hangout sama yaa.


ini lak eira.. dak it. kenal sejak di poli lagi. garang skit la dak nie.. haha. garang kee? ngekk.


geng2 rebina ni.. kenal sem ni.. sem lepas x pernah bertegur sapa..(kerek seh.) haha.. rapat sem ni sejak bersatu padu dalam menyiapkan tugasan hubungan etnik.. mereka jugak sangat hyperaktif. energy. (adeiii) pening dibuatnye.. dari kiri.. cik wawa.. cik yuyu... cik yah ss.. dan cik cuya. mereka sgat baik. dan peramah. hue hue.. nnti lepak lagi yaa.


ni plak kawan dari group kelab single.. hahah (kau ade kelab ni x ? x de kan)





ni bos aku.. kiki nama pendek die.. orang sarawak. dak komputer nieh.. beliau sgt2  berdedikasi dalam menjalankan tugas2 rasmi. membuat polisi2, menggubal undang2.. pehh. mmg hebat... beliau juga baik hati.  peramah.. jgan wat dia marah.. nanti haukkkkk.

ni plak epal hijau.. name sebenarnya ape erk. zanariah.. dak lektrik.. agak gila2. (nerd) hahahaha.. selaku tempat aku sedut sumer movie2.. beliau rajin mendownload movie..


ni tengku fatin nisha a.k.a nenek.. asal keyyy ellll katenye. haha. paling muda antara ahli  kelab kami. beliau sangat baik juga (blanje md c yaa) <-- melobi... hehekehekehk



ni lak adza aziema ahli group aku jugak.. beliau dari serawak juga. student fkaas juga.   wohh.. aku panggil die minachi.. hahaha.. panggil aku macha la.. adeii.. sukeati lah. jnji eppy. hahaha


ni plak dik nana.. asal skudai johor.. lemah lembut orang nya. slalu kene nyakat ngan aku. hohohoho. iya.. kamu mmg baik... ehh. kim salam adik nini ya. hohoho. hormat org tue. hahah.. yang tue dihormati. yang muda disayangi. hahah.




ni lak elisa azra (kak ica) ngan nurul shuhada.( dik sue). due bradik ni sangat baik. elisa asal selangor dan sue dari klantan. masing dak fkaas sama cam aku. dik sue nie.. kenal die sem ni.. rapat sem ni gak la. pasal bnyak kelas same ngan die.di.ngek skit lah. haha. degil haloba. tapi x pa dengar cakap. baguih noh.. same2 lah kite tegur2 apa yang x betul ya.. hue heu.. kak ica? wohh.. beliau baik dan juga cantik hoho... first kenal sem ni walaupon sem 1 kelas geologi same. tapi aku x pernah tegur. sem ni baru rapat. lebih lam kelab single lah.. nnti ade mase kite lepak lagi and gosip sama2 ya. hoho..

ni jelah kawan2 perempuan aku yang slalu lepak. mereka semuanya hebat2 ^__^ dan pelbagai karenah.

10 comments:

  1. rmai nye,,aku xtermsuk plk! hah

    ReplyDelete
  2. wooii.. aku tak stuju..!!! aku nye intro shortt!!! hahahahahhaha ambh lauk tmbhlau.. wie sal akutk leyjd folowers ni adehh..

    ReplyDelete
  3. ku selitkan!!!!!
    sampai t..ku bukan kwn ko ye..:(

    oh lupe..
    ku kan KAKAK ko.
    :P

    by de way..
    semua kwn2 ko gul2 ye..:P

    semua cantik2..
    bagi 1 ..:P

    ReplyDelete
  4. wah..ramainya kawan awie...
    cantik2x...
    cute2x...

    ReplyDelete
  5. jangan risau. nnti aku wat entry pasal korang yaa..

    ReplyDelete
  6. aahhh aku ske cm nih .. beter.. post kat filzah weyh.. she hv to noe.. alwie baik orgnya.. hansommm hahhaahhaha baik kau puji aku klau tak aku reveal peel kau yg tuuut hehehhehehehe

    ReplyDelete
  7. weol b3 pon gila rindu kat abg awie nih.lama dah kot xlepaking sm2 mcm dulu.makan2.

    n xlupa la abg awie blanja makan aiskrem.haha.sgt like.

    oke.bterima kasih dgn statement "manje" tuh.haha.juga like.

    ReplyDelete
  8. hahahhaa...kami termasuk skali rupenyer...hohoho~ tq3x...nanti ada masa kiter lepaking same3x ek..rindu kat korg sume...hohoho

    ReplyDelete

http://bit.ly/17xmDgK