Sunday, May 22, 2011

musim study yang lepas.

tengah bosan- bosan kat umah aku menyelongkar picture lam hp aku. wah. ade pic untuk di cerita kan, entry kali ni aku nak cerita semasa aku dan kawan - kawan aku tengah sibuk study untuk final. tak sempat ituhari untuk berblog.  ada sedikit gambar yang aku lampirkan. pasal aku mmg x suke gune kamera hp aku. gambar lam ni pon budak - budak ni la yang ambil gune hp aku. aku lampirkan skali. tengok lah yaa

muke ngantuk mase study kat library

boss yang berdedikasi

dik sue.. (time ni tgh study mekanik bahan dengan Chegu Shanta)

time ni baru balik dr study ngan dik sue. terjumpe ngan mereka (cik mun, zawa, niesa)yang laen haty,nab,ira,
kami hendak pergi ke taman U untuk makan



dalam kesibukan untuk study kami sempat juga meluangkan masa untuk menghilangkan stress belajar dengan berjamming dengan housemate. yeahh.. 
"The Kucar Kacir"


fadhil da legend. and apot second vocalist.

Bootark gitaris.

Namie gitaris (bass)

motz vocalist.

Awiez drumbor (drummer + terabor)

haha.. happy gak la time jamming ngan dak2 umah . banyak gak la lagu yang dapat die habis kan .. tapi banyak lagu yang kami maen yang x tau bila endingnya. haha. x pe2 janji semua terhibur. kami baru saja berjinak. ade gak la aktiviti bersama dak2 umah.



suasana dewan exam semasa last paper.(mekanik bahan)


muke mengantuk .. brape kali da tertido lam dewan ni. damm sungguh.. adeii(pic diambil selepas kertas di kutip, menunggu untuk keluar saja)

semoga kawan- kawan dapat result yang cemerlang ^___^













No comments:

Post a Comment

http://bit.ly/17xmDgK