Thursday, May 19, 2011

Hangout cuti sem

cuti sem sudah bermula.. 4 bulan cuti woh.. nak wat ape la x tau. hahaha..
seperti biasa kalu tiba musim cuti kami akan berkumpul wat aktiviti.
tengok je la aktiviti ape yang kami wat.

yeah. destinasi pertama kami kat apebende la namenye tuh 5D .. naik rolles coaster visual. 15 hinggit satu kepale.. bapak lee..
haha. itu aku.. damm. ade kamera lak.. kantoi la aku menjerit cam nyah. auwww.. aku pon x paham ape game nie. naik roller coaster jerk. tapi ape kene mengena ngan percikan air kat baju aku. grrrr.. basah aku duk lam tuh..
hah. aku merangkap bodyguard mereka dari dulu, kini, selamanya. haha. kami di megaline bowling.
wohh. walaupon aku kurang arif dalam permainan bowling ni. tapi aku cube. ape susah.. ambik bola baling je.. pastu tunggu pin tu jatuh. senang kan main bowling nieh. hahaha..
seperti biasa. lagak seseorang apabila strike. hohohohoho.. (nasib je tuh) dak2 ni kate la. damm. you.. aku aim betul2 lahh.. hehe.. bukan cam korang aim ke longkang. grrr.. haha
pas abis main bowling. kami berahat seketika melihat org menari kat bawah tuh. peh seksi laa. auww..



kami pergi bergambo kat pantai ape namenye. kat pantai teruntum.. boleh la tuko2 pic profile bnyak2 kali ni..

aku dan yumie

yumie and eny

raizahana

yumie and eny

eny ngan saya


pada malam hari bulan purnama.. cantik bulan pada malam ni.

muke kanak2 rebina.. hahaah

wohh. abis kene geledahh.. grrr..

view yang cantik
ini pon cantik gak
ini pon cantik.. oit pendek. jgn pandang aku sgt la. sakit tengkok tuh. hahaha


ini saja ^__________^

2 comments:

  1. haha.. chumel!! sy selalu bgrmbr dgn kwn cm gambr kt atas nie.heeheh PEndek itu comel!

    ReplyDelete
  2. haha.. iya. pendek itu comeyyy. ahaha tinggi itu stail.. haha

    ReplyDelete

http://bit.ly/17xmDgK