Thursday, June 16, 2011

survey camp section 4

selesai sudah survey camp selama seminggu itu.. sungguh best. sungguh penat. sungguh tension. hhaha. apa -apa pun dapat di hadapi dengan selamat. biarpun buat kerja banyak kali. tapi semua itu untuk belajar. belajar dari kesilapan.

terima kasih kepada group 5 yang sudi terima aku nie.ABDI KARIM , NISAH , CIK MUN , BOB, (aku asal kumpulan 24) kerana aku kene tuko ngan foreigner dari kumpulan 5. yang mana ada foreigner 2 orang. dalam satu kumpulan tidak boleh ade 2 org foreigner. so ketua camp call aku suh masuk lam group 5.. bermula la aku ngan group 5 selama seminggu.

selamat tinggal group 24.  huhu. tapi kite still kawan.


ok ni pic aku semasa berada di survey camp..

bob skodeng orang mandi. hihihi (tgk batang staff)

abdi karim dan batang staff nya

abdi karim , munirah , bob

mendirikan alat aras

ukur aras

peh kulit aku dah same cam karim dah. muke aku dah rentung baii.

aku menggegar umah bob coz die lambat bgn.. iyaahhh. hambik ko.. amboi sedap tido yerk
aku, dik shu abong ngan apot
hoho
haha. cam lahanatt
nak wat pic cam ni laa. haha ade gaye x ? hue hue

bermandi manda setelah penat mengukur


yeah.. last day

nape la aku melompat

dah macam gengster da nie. hoho

ok bye.. sekian



^___^

1 comment:

http://bit.ly/17xmDgK