Monday, June 6, 2011

survey camp sesi 4 di teluk ramunia beach resort

aku berada di johor sekarang untuk mengikuti survey camp yang akan berlangsung seminggu. tibanya aku di batu pahat. aku ngan faizah terus saja menuju ke kampus menaiki bus. woh penat dan mengantuk.aku pon lepak kat masjid uthm untuk menunjuk apot membawa makan yang aku kirim dari dalam bas tadi.. sungguh lapo.
selepas makan aku terus bergerak ke kolej kediaman tun dr ismail. aku tak ada tempat untuk tido. lalu usha kat kolej tdi kot2 ade bilik kosong untuk aku menumpang berehat sebelum ke survey camp yang akan berlangsung di teluk ramunia beach resort, aku,labo,mahfuz,kecik,faizah. pon tido la kat tdi. pehh.. penat. 6 jam lebih lam bas dari kuantan ke batu pahat. aku tido.. zZZZ

esok paginya aku ,labo, mahfuz pergi menghantar barang2 ngan kete motz kat lab hidraulik untuk menunggu bas yang akan ke teluk ramunia. pastu laboo drop aku ngan mahfuz. die gi ambik motz , kecik ngan faizah pula.. sedang pada itu bas telah pon sampai. juruteknik lab pon menyruh kami angkut barang ke dalam bas. aku pon angkut la beg2 aku ngan beg motz. lalu naik la aku untuk bergerak ke teluk ramunia

dalam 10 minit perjalanan kami singgah kat jentayu untuk bersarapan. peh mmg lapo la. selepas sarapan motz nak ambik beg dia. tiba2 baru aku terperasan satu beg die tertinggal di lab hidraulik. beg yg penuh ngan baju2 die untuk pakai seminggu.. AAAAAAAAAAAAHGHGHGHGHGHGG.. damm sungguh camne la boleh lupe. aku jadi haru biru memikirkan kesalahan aku. (yelah tertinggal beg kawan kan) gile aku .... haha.
tak pa- takpa aku cool kan diri. tarik.. hembus. tarik..hembus.. tepon la juruteknik lab. (mujur la dapat no tepon die ngan kawan aku) kalu x . mmg tak berbaju la seminggu kawan aku tuh.  

aku tepon juruteknik tuh. mujur die sudi ambik beg tuh.. pehh trimakasih laa abgg.. tiap2 mase aku msj abg tuh untuk memastikan die ambik beg tuh. haahaha.. (janji beg tuh sampai).. pastu aku telepon motz yang berada di dalam bas laen. "Awiez, aku nekad awie, aku nak pakai baju ko seminggu ni. kalu x muat aku jahit 2 baju ko ", kata motz lam keadaan cuak.. (sori motz aku x sengaje tertinggal) . pastu aku cakap la mot. beg tuh nnti abg juruteknik tuh mai antar beg.. fuhh. selamat... haha macam2 laa

kami selamat sampai ke teluk ramuni dalam pukul 12 tengahari. kelihatan pelajar2 survey camp sesi 3 siap sedia untuk balik. fuh cam best jerk survey camp nie kan. hehe. kami diagihkan bilik.aku,mahfuz,laboo, dan motz satu bilik.. hahaha.. pada petangnya pula di adakan taklimat untuk melantik penghulu survey camp.. dan .. laboo telah menjadi penghulu dan diikuti ngan motz menjati timbalan penghulu. haahaa ambik korang.. konon2 nak bahan orang . korang lak terkena. haha ape2 pon diharap enjoy di sepanjang survey camp sesi 4 ini.

ok mau tido. esok nak pegi mengukur terabas. salam ^___^

1 comment:

http://bit.ly/17xmDgK