Friday, June 24, 2011

tak ada kerja.. haha

bosan2 duk kat umah. aku cube mengedit2 gambar.. haha. kali ni tema avatar.. tengok lah. aku baru je berjinak2 hehe.






eny... percubaan pertama
yang ini nmpak x real. biase la first time wat.. mmg nmpak x real

nyla ... percubaan ke 2

makin real. ok la skit. kene pandai main colour balance ngan hue/saturation





cuna & tasya ... percubaan ke 3

yang ni kite ok la skit. hehe



percubaan ke empat hehehe... aku. bermutasi..


nisah.. percubaan ke 5
eira.. percubaan ke 6
shuhada.. hambik ko jadi avatar gak. hehe
dik shu..
farhana eva.....

hanis nabilah

apottar

enaz

kak noi (purplevatar)

Q


yang ni korang kenal sapa?
ini cik yuyu. antara blogger2 yang top gak la
singgahlah blog dia (luku sini)
yang ni plak korang kenal sapa? haha. ni cik epal blogger yang femes skang ni lah
tgk la blog die.. banyak celoteh (tumbuk sini)

ni lah hasil aku mengedit. dari mule2 x rethi ape langsung. aku pelan-pelan blajo bende- bende ni.

P/S: practice make perfect kan.. ^__^

2 comments:

  1. wahh cik epal komen blog aku tuh.. satu penghargaan untuk blog aku yg follower baru bawah 50 ni. heheheh mekasih cik epal ^___^ ngeh3

    ReplyDelete

http://bit.ly/17xmDgK